Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У розділі матеріалів: 11 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
КОМПЛЕКС ВИХОВНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ
|
СУТНІСТЬ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ТА МЕХАНІЗМИ ЇЇ РЕГУЛЯЦІЯ
Якщо ви хочете, аби підліток прийшов до вас по допомогу,
відкрив вам свою душу, — бережіть саме ті куточки його
душі, дотик до яких він сприймає особливо хворобливо
В.О.Сухомлинський |
Ігри для розвитку профорієнтаційних знань вихованців підліткового віку
Протягом останнього десятиріччя в суспільстві відбувається трансформація соціально-економічних відносин. Змінюється система цінностей, пріоритетів, зростає значущість для особистості матеріального благополуччя. Саме тому на сьогодні професійна орієнтація займає науково важливе місце. Головним завдання професійної орієнтації полягає у визначенні того простору знань та інформації, з якими учень має прийти до вибору професії, а доросла людина до необхідного внесення змін в досвід набутої діяльності.У зв’язку з цим важливим соціально-економічним завданням є створення та послідовний розвиток системи профорієнтаційної роботи як у школі так і позашкільному навчальному закладі. Адже ПНЗ є невід’ємною ланкою загальної середньої освіти, де питання профорієнтаційної роботи виступає актуальним для створення оптимальної профорієнтаційної системи по виявленню та врахуванню індивідуальних особливостей, інтересів і потреб гуртківців для формування орієнтації на той чи інший вид майбутньої професійної діяльності. |
ПСИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ САМОВИЗНАЧЕННЯ І ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ ПІДЛІТКІВ
|
Профорієнтаційні методики
|
Профільне навчання як основний шлях до професіоналізації навчальних закладів
Концепція профільного навчання в старшій загальноосвітній школі розроблена на виконання Закону України „Про загальну середню освіту", постанови Кабінету Міністрів України від 16. 11 2000 р. №1717 „Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання". У названих документах закладено нові підходи до організації освіти в старшій школі. Вона має функціонувати як профільна. Це створюватиме сприятливі умови для врахування індивідуальних особливостей, інтересів і потреб учнів, для формування у школярів орієнтації на той чи інший вид майбутньої професійної діяльності. Впровадження профільного навчання забезпечить реалізацію принципу особистісно орієнтованого навчання, що значно розширить можливості учня під час професійного вибору в майбутньому. |
Професійне самовизначення вихованців в умовах профільного навчання у позашкільному навчальному закладі
Зростаюча психологічна сутність різноманітних видів професійної діяльності людини, широке використання інформаційних технологій, швидке впровадження досягнень науки й техніки у виробничий процес різко підвищується інтенсивність та емоційну напруженість праці, її розумову складову. Такі об’єктивні вимоги сучасного ринку праці формують соціальне замовлення на фахівців, які здатні швидко адаптуватися до динамічного виробництва, легко переходити від одного виду до іншого, мають здібність до широкого кола професій. |
Творчі методи, які сприяють ефективній роботі з обдарованими дітьми |
Засади виявлення обдарованості та сприяння її розвитку
«Творчість – це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту, особливий взаємозв’язок між інтелектуальним життям особистості і проявом її сил в активній діяльності»
Василь Сухомлинський
|
| |
| | |
|
|