Рахівський РЦНТТ
Вівторок, 14.05.2024, 06:58



Вітаю Вас Гість | RSS
[ Головна ] [ Каталог статей ] [ Реєстрація ] [ Вхід ]
Меню сайту

Категорії розділу
Установчі документи по МАН [5]
Накази та положення конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України
Рекомендації для педагогів та учнів-членів МАН [3]
Рекомендації щодо оформлення презентації [1]
Перемоги учнів-членів МАН у Всеукраїнському конкурсі-захисті НДР [4]
Досягнення наукових керівників МАН [3]
Здобутки юних науковців у інших конкурсах-захистах НДР [3]
ТЕЗИ до НДР переможців І (районного) етапу МАН у 2013 році [22]
ТЕЗИ до НДР переможців І(районного) етапу МАН у 2014 році [13]
ТЕЗИ до НДР переможців Всеукраїнських етапів конкурсів-захистів [6]
Методичні рекомендації по роботі з обдарованими дітьми у системі МАН [9]
Тези до НДР переможців І (районного) етапу МАН у 2015 році [17]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Статті » Методичні рекомендації по роботі з обдарованими дітьми у системі МАН

У категорії матеріалів: 9
Показано матеріалів: 1-9

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Тест «Не проґав вундеркінда!»

Методичні рекомендації по роботі з обдарованими дітьми у системі МАН | Переглядів: 320 | Додав: MAN | Дата: 07.08.2014 | Коментарі (0)

Рекомендації для роботи з обдарованими дітьми при викладанні природничо-математичних навчальних дисциплін.

 


        Програма психолого-педагогічного пошуку обдарованих дітей

 

Мета програми:

  1. Створення дієвої системи пошуку обдарованих дітей серед дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
  2. Розвиток пізнавальних здібностей і творчого потенціалу кожної дитини, створення умов для гармонійного розвитку особистості.
  3. Відпрацювання, розробка, налагодження, упровадження ефективних методик та технологій  пошуку, навчання, виховання й самовдосконалення дітей.
  4. Забезпечення диференціації і різнорівневого підходу при вихованні та навчанні обдарованих дітей.

Стосовно  феномену обдарованості  дитини  існує  дві  протилежні  точки зору. За соціальною концепцією визнається, що більшість дітей від народження однаково  наділені  розумом  і  різниця  у  рівні  розвитку  їх  здібностей  зумовлена різницею життєвих умов (Дж. Локк, К.А. Гельвецій, В.П. Єфроїмсон). Друга – теорія  генетичної  спадковості,  за  якою  обдарованість  є  вродженим,  досить рідкісним  явищем,  що  успадковується  від  батьків  і  навіть  через  покоління (Ф.Гальтон, Р. Стернберг).

       Суперечність  цих  поглядів  зникає,  якщо  вважати,  що  потенційна обдарованість дитини  по  відношенню  до  різних  видів  діяльності  притаманна багатьом  дітям,  тоді  як актуальну обдарованість  демонструє  лише  незначна частина  дітей.  Будь-яка  дитина  може  досягати  особливих  успіхів  у  широкому спектрі  діяльності,  оскільки  її  психічні  можливості  надзвичайно  пластичні  на різних етапах вікового розвитку. Таким чином, обдарованість у певній діяльності може виникати стихійно й далі розвиватись за сприятливих умов або затухати за несприятливих.


Методичні рекомендації для керівників

“ Правила роботи з обдарованими та здібними дітьми”


Вирішуючи проблему навчання обдарованих дітей, необхідно визначити, в якій формі  прояву ми сподіваємось побачити обдарованість у наших учнів, тому що, обдарованість може виявлятися:

  1. як обдарованість явна (виявлена) «в усіх на очах». Звичайно, в цьому випадку мають на увазі високу обдарованість. Фахівці стверджують, що число таких обдарованих дітей складає приблизно 1-3% від загального числа дітей;
  2. як обдарованість вікова, тобто в одному віці дитина виявляє явну обдарованість, а потім, через декілька років, ця обдарованість кудись зникає;
  3. як обдарованість прихована (потенціальна, невиявлена), тобто обдарованість, яка з якихось причин не виявила себе в навчальній або іншій діяльності дитини, але існує як потенціальна перспектива розвитку її здібностей. Дітей з прихованою обдарованість значно більше, ніж з явною. Передбачено, що загальне число явно і неявно обдарованих дітей складає приблизно 20-25% від загального числа учнів.

Критерії, що мотивують організацію навчально-виховного процесу в роботі з обдарованими дітьми:

 

 


Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024      Створити безкоштовний сайт на uCoz